Ο αδελφός της Ασπασίας





Α΄ ομάδα: Η ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΑΣΠΑΣΙΑΣ
Σήμερα  είμαι  πολύ   νευρική  διότι ο αδερφός μου μπήκε  στο δωμάτιο  μου  και  μου  ανακάτεψε  τα  πράγματά  μου. Μόλις το  κατάλαβα  άρχισα να φωνάζω: «Στρίβε! Στρίβε!».  Όταν άκουσε τις φωνές η μαμά, με κατηγόρησε ότι φταίω εγώ, γιατί δεν του έδειξα κατανόηση. Πότε θα καταλάβει πως δεν πρέπει να μου ανακατεύει τα πράγματα;

Β΄ ομάδα:Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ

Σήμερα έγινε ένα περιστατικό στο σπίτι. Όταν η Ασπασία είχε μια δραστηριότητα, μπήκε κρυφά στο δωμάτιό της ο Δαμιανός και της ανακάτεψε τα πράγματα. Δεν μπορεί να καταλάβει αυτό το παιδί ότι δεν πρέπει να μπαίνει στο δωμάτιο της αδερφής του και να την ενοχλεί; Δεν είναι πια μωρό…

Γ' ομάδα:Η ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ
Πάλι άκουσα την Ασπασία να φωνάζει στο Δαμιανό επειδή της ανακάτευε τα πράγματα. Αμάν αυτό το κορίτσι! Καθόλου κατανόηση δεν έχει; Δεν καταλαβαίνει ότι θέλει να παίξουνε μαζί;

Δ'΄ομάδα: Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΟΨΗ
Σήμερα ο Δαμιανός μπήκε στο δωμάτιο της Ασπασίας και της ανακάτεψε τα πράματά της.
Η Ασπασία νευρίασε και φώναξε στο Δαμιανό. Η   μαμά  μπήκε   μέσα  στο  δωμάτιο, μάλωσε    την   Ασπασία  και  υποστήριξε το Δαμιανό.
Η γνώμη μας είναι ότι και οι δύο έχουν δίκιο.

Οι ομάδες εν ώρα εργασίας...